ARHIIV

10/05/2017

Valikud, mida teeme ehk kuidas ma hommikuti kell 5 jõusaalis käin

Ma ei ilusta, on väga (!) raske muutus see ärkamine varahommikul. Kell 5 on veel minu jaoks öö. Kuid selline hommikune trenn on seda väärt. Miks ma ei käi pärast tööd trennis? Sest ma ei taha viia lapsi jõusaali mängutuppa kui nad on olnud niigi kogu päev lasteaias/ koolis hoius.

Ma tundsin juba mitu kuud, kuidas tahan end liigutada, kuid õhtuti olin nii läbi, et ei jaksanud isegi seista. Teine variant oligi käia trennis hommikuti kui lapsed veel oma ööund magavad. Ja nii ma sunningi end. Peaaegu iga päev. Mõni päev on kergem ärgata ja mõnikord jälle tekib tunne, et keegi võiks mu koos voodiga sinna jõusaali viia.

Olen varem käinud Ladyline jõusaalis (ainult naistele), sest mulle meeldib kui jõusaalis pole mehi. See on mu isiklik kiiks lihtsalt. Seekord käime koos Tambetiga Forever jõusaalis, siis on veits julgem tunne (eriti kui me oleme hommikuti esimeste 5 inimese hulgas). See on väga suur pluss, et 5-6 ajal pole jõusaalis rahvast. Ma lausa naudin. Ja eks ikka on mõnus hommikul 6 paiku vahel ka saunas istuda...

Ainuke hirm on see, et mis siis kui alguse motivatsioon kaob ära ja siis... Ei viitsi enam? Maksan niisama kuumaksu? Loodetavasti nii ei juhtu. Ma ei taha isegi mõelda sellele ja annan parima, et ikka 2-4 korda käiksin varahommikuti trennis.

Oh, saab näha. Loodan, et järjepidevust jätkub. Õnneks ma pole üksi, seega kui ise magaks hea meelega paar tundi kauem, aga teine juba sätib, siis on ikka kuidagi lihtsam püsti tõusta.

Ülemisel pildil on näha praegust vormi, ma keskendun jälle põhiliselt jooksule ning jala-tagumiku- ja kõhulihastele. Praeguses jõusaalis (Forever) on õnneks need hullud masinad, kus saab trepiastmeid kõndida. 500 sammukest tuleb ikka vähemalt iga päev trepist kõndida eks! Mõnus kui lihased on valusad, vähemalt on siis harjutused mõjunud.

Mis kellaajal te armsad lugejad trenni teete?

Muide blogijatevaheline võistlus EBA on käimas ja minu blogi leiab "Eluliste blogide" nimekirjast. (Kõiki kategooriad ei pea klikkimagi) Hääletada saad all oleval lingi kaudu:
http://eba.marimell.eu

5 comments:

  1. Tead minu arust pole päris õige nii vara oma keha kurnata. Magama lähete 20?
    Ise käin 10-11 põhiliselt rühmatrennides nagu bodycombat, toning, bodypump, bosu, step...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Magama lähen siis kui olen väsinud. Vahel kell 21, vahel 23. Teinekord juba hoopis varem.

      Mulle meeldisid ka rühmatrennid, aga praegu ei viitsi. Ma ei teagi, miks.

      Delete
  2. Käisin ka mõned aastad hommikuti enne tööd, ehk siis kohal jõusaalis kella 6 ajal. Nii mõnus oli kaheksast tööle jõuda energilisena ja nö pool päeva selja taga olekuga :D Kui arvasin algul, et talvel on raske pimedas ärgata ja trennis käia ning suvel hoopis lahedam, siis eksisin. Suvel venivad ürituste tõttu päevad pikemaks ja nii need ärkamised aina vaevalisemaks läksid.. Ka talve tulekuga ei suutnud ma uuesti hommikutrennidega reele saada - lihtsalt ei suuda enam nii vara ärgata :( Asi oli ka ilmselt motivatsioonis, ühel hetkel ma ei näinud enam kehavormides muutust, ehk oli jõusaal end minu jaoks ammendunud?! ei tea..

    Nüüd olen leidnud oma uue fänluse hoopis rühmatrennide näol, sest minule on need tõhusamad ja neid niikuinii hommikuti ei ole :P

    Sulle soovin aga jaksu ja kannatlikku meelt selgitades nendele silmad-kui-tõllarattad-inimestele seda, miks küll niiiiiiiiiiiiiii vara :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulle hullult meeldis bodypump, aga mul vist vererõhk jamas (liiga madal) ja ma hakkasin pidevalt ära minestama. Pärast seda pole motivatsiooni ega julgust end sinna vedada :D

      Delete
  3. Mina proovisin ka sügisel käia paar korda nädalas hommikul trennis, alustasin rühmatrennis kell 7.30 ja kui kella 9.00 tööle jõudsin, oli tunne super ja tundus, et ma olen nii palju juba ära teinud. Nüüd sinu postitust lugedes tekkis mul jälle soov oma hommikused trennid taaselustada. Praegu käin trennis ikkagi pärast tööd, aga kuna olen pigem hommikuinimene, siis peaksin ilusaid kevadhommikuid paremini ära kasutama ja trenni minema.

    ReplyDelete