ARHIIV

09/05/2016

Minu kohutavad hommikud

Kes mind veel ei tea, siis võin paljastada saladuskatte all, et ma pole hommikuti eriti meeldiv inimene. Minu üheks suureks eluunistuseks ongi vist see, et minust saaks hommikuinimene. Kõigi huvides. Paraku olen ma aga kõike muud. Ma vihkan ärkamist. Ma olen nagu kuri lõvi, kes ei suuda end kontrollida. Mul on "deja vu" hetk, oleksin varem justkui sel teemal isegi midagi blogisse kirjutanud, aga ei leia enam üles... Igatahes.

Kui vaid oleks nii:
Aga ei... Tegelikkuses on see hoopis pigem selline, et ma ei ärka isegi enam äratuskella peale üles, vaid juba enne seda oma laste kraaklemise peale:
Okei, nali naljaks. Aga kahjuks on see tõsi. Kohvi ma ei joo, hommikuti eriti ei söö. Miski mind ei turguta. Paar tundi pärast ärkamist olen võimeline reageerima ehk inimese moodi. Olgu, kui tähtis kohtumine või sündmus ootab mind, siis ma ärkan ikka kohusetundlikult varakult ja teen vajalikud asjad megakiirelt ära. Olen väga tõhus. Aga sellegipoolest on mu hommikud jubedad.

2 comments:

  1. Kõik hakkab hommikusöögist. Kui sa pole 20 aastat oma elust hommikusööki söönud, siis ei saa ka oodata üleöö muutusi. Selleks et keha harjuks võib aega võtta lausa mitu kuud. Kui sa järjepidevalt endale tervislikku hommikusööki iga päev sisse pressiks, siis küll see halb tunne ka üle läheb. Teaduslikult on tõestatud et hommikusöögi sööjatel kaob vajadus näksimiste ning ülesöömiste ja magusa suhtes. Mina ärkan enne äratust juhul kui kõht on tühi, seda juhtub enamast just nädalavahetustel sest organism on harjunud toitu saama juba hommikul kl 7. Hommikusöögi mõju ega nt kohv ei annagi kohe värsket tunnet, see "ärkamine" tekib kuskil tunni-kahe jooksul. See moto et "ma ei ole hommikusööja" on tegelikult ikkagi iseendas kinni ja ma arvan et ma ei eksi kui oled selle sama probleemiga elanud juba vähemalt 10 aastat.

    Soovitan sul kohe ärgates hiljemalt 45 minuti jooksul süüa midagi mis sulle maitseb (ei šokolaad). Hommikusöögist on tähtis saada valku ja süsivesikuid ning kiudaineid. Kui sa pole muna-sööja, siis oleks ka sellega nüüd õige aeg alustada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keedumuna enne trenni oli päris jube, kuigi seda ma ikka sunnin vahel sööma hommikuti... Või banaani. Igatahes sõin kenasti keedumuna ära ja läksin trenni :D joostes tuli pidevalt krookse üles ja haisesin nagu mädamuna. Mõtlesin, et never again...

      Delete