ARHIIV

26/06/2015

(VIDEO) Minu jõusaalis käigust ja treeningkavast/ Kävin kuntosalilla

Võtsin julguse kokku ja läksin koos kaameraga jõusaali. Mõtlesin, et lähen pärast kella 21, et oleks võimalikult vähe rahvast, sest kõik rühmatreeningud lõppevad alati enne kella 21 ära. Mõnelt inimeselt ikka küsisin, et kas ma võin ennast filmida. Natuke piinlik, ma ei oskagi seletada miks.

Igatahes VAATA VIDEOT SIIT blogi facebooki lehel!

Üritasin põhjaliku video teha, aga ütlen kohe ära, et ma pole mingi fitnessbeib ning ei tea sellest jõusaalimaailmast suurt midagi. Näitan teile lihtsalt seda, mida ma lisaks rühmatreeningutele (2-3 korda nädalas) teen. Nii palju julgust mul veel pole, et kaameraga rühmatrenni läheksin, aga ära iial ütle iial. Mine hullu tea.

Igatahes ootan tagasisidet mu lugejatelt ja teistelt asjatundjatelt, sest nagu ütlesin, ma olen algaja. Kui keegi on veel teinud taolisi videosid, siis jätke mõni link või netilehe aadress kommentaariumisse. Oleks põnev vaadata. Minu video läheb vist kategooriasse "maailma naljakaim trennivideo". Video kestab umbes 10 minutit, seega ise valite, kas teete midagi minuga (kiirendatult) kaasa või sööte hoopis šokolaadi samal ajal.

(Kunagi ma teen sellise video ka, et enne filmimist sätin end täitsa kauniks!)

Siin mu jõusaali poose:
Ja videost mõned kramplikud screenshotid:
[Translate]

Olin rohkea ja otin kameran mukaan kuntosalille. Ajattelin, että menen kellon 21 jälkeen, että olisi mahdollisemman vähän ihmisiä. Oikein tein, koska ryhmätreenit loppuu aina ennen kello 21. Yritin tehdä mahdollisemman selkeän videon, mutta minä en ole mikään fitnessmimmi, enkä tiedä kuntosali laitteista mitään. Yritin vaan näyttää, mitä minä teen ryhmätreenien lisäksi (2-3 kertaa viikossa).


KATSO VIDEO blogin facebookin sivulta

6 comments:

  1. Kui kiiresti sa neid liigutusi teed tegelikkuses?
    Mõtlen siin, et mul on ka trennikava, aga treener käseb alati neid liigutusi aegluubis teha, et oleks võimalikult tõhus. Näiteks see liigutus tuharatele, mis sinu meelest on kerge, Minul kolmanda tõstega võtab juba higimulli otsaette ja kann hakkab värisema, sest üheks jalatõsteks venitan aega ~10-15 sekundit.. Kas sul on lihtsalt tähtis see, et kavas saaks kõik kordused tehtud? Kuidas tulevikus hakkab olema? Lisad ise raskusi juurde või tehakse sulle uus kava, on see ka hinna sees?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Öeldi, et umbes 3 kuu pärast natuke kava muuta (uus kava?) ja vahepeal võin ka ise raskusi lisada.
      Üritan siiski "pidurdada", aga alati ei jaksa teha neid liigutusi nii aeglaselt kui peaks.

      Delete
    2. Eile muretsesin rohkem sellepärast, et kaamera mälu ja aku trenni lõpuni vastu peaks :)

      Delete
    3. Mainin seda ka veel, et ma higistan üldse maru vähe. Arvan, et see on tingitud kilpnäärme alatalitlusest. Isegi pärast 15km jooksu pole ma higine kui mõõdukas tempos sörgin. Bodypumpis natuke isegi tuleb "higi pinda". Lihased on küll omadega läbi, aga higist ma ei tilgu :D

      Delete
  2. "Kunagi ma teen sellise video ka, et enne filmimist sätin end täitsa kauniks!"
    Sa oled higisena trennis või kodu riietega juuksed pilla-palla ka kordades kaunim ja natural beauty, kui mõni ilublogija. Jätka lihtsalt sama rada, see on sinulik ja see sobib sulle.

    ReplyDelete
  3. Ma teen tihti need harjutused läbi alles pärast rühmatreeningut nagu bodypump vms ja selleks ajal lihased juba ammu värisevad :D

    ReplyDelete