ARHIIV

12/06/2015

Eesti Blogiauhindade jagamine 2015 - minu 24h kokkuvõte

Mul on nii palju rääkida, et selleks vist peaks 5 eraldi postitust tegema! Esiteks minu reis Soomest algas juba neljapäeva hommikul kell 9.

Avastasin eile, et armusin maksikleitidesse:
Mina enda tavaariga valmis rongile minekuks:
Kuna sellist kruiisi ma kodukanana eriti tihti endale ei luba, siis kavatsesin kohe algusest peale igat hetke täiel rinnal nautida. Ja see õnnestuski, sest me olime sõbrannaga (nagu ikka) samal lainel. Tema tuli õhtusele üritusele minu "avecina".

Igatahes... Pärast laevasõitu viisime me sõbrannaga oma asjad hotelli. See hotell/hostel vajaks ka sellist postitust, et lausa häbi hakkaks. Ma ei suuda ilma naermata isegi mõelda sellele. Varasem kogemus oli hoopis teistsugune (palju parem).

Kella 15-ks olid meil kõhud juba parajalt tühjad (näljahädas) läksime Vapianosse (minu esimene kord) ja toit oligi täpselt nii maitsev nagu olen teiste kogemustest varem juba kuulnud. Sõime kõhud nii punni nagu seda ette võib kujutada, aga ma isegi ei muretsenud selle üle, sest teadsin, et ma panen õhtusele üritusele "õhupallikleidi", mis mu taljet ei rõhuta. Seega polnud probleemi.
Kuna meie Tallinnat ei tunne ja mina oma orienteeriumisele ei looda, siis olime "daamed" ja tellisime Viru keskuse kõrvale endale takso. Kui te peaksite selle päeva uuesti minu nahas läbi elama, siis arvestage, et te naerate endale tilgad püksi. No tellisime selle takso ja ootasime kena 10 minutit. Enne seda veel kiirustasime, sest mul polnud õrna aimugi kui kaua me taksoga veel sõidame ja ega me ometi hilineda ei taha. Tulemuseks oli see, et kui takso kohale jõudis ja me taksojuhile kenasti aadressi ütlesime (Vana-Viru 13) siis ta nägu oli... Täiesti kohmetu. Ta üritas seletada, et autoga sõidab siit 200 meetrit, aga kuna me olime juba selle peale naermisest kõhud kõveras ja suutmatud sammugi kòndida, siis lasime ikka uhkelt taksoga paar meetrit sõita ja maksime veel arve 2,18 €. Täiesti geniaalsed ma ei või.

Lisaks sellele olime me suht esimesed, kes Butterfly lounge kohale jõudsid. Istusime lõpus lauas Laura, Marioni ja mõne muuga. Mõned teised blogijad tundsin ma välimuse järgi veel ära (neid, keda olen vahel kommenteerinud, aga juttu rääkima ma kõigiga ei hakanud (vist ei julgenud). Auhindu ma seekord ei võitnud ja kümne hulka ma ka ei jõudnud, aga see polnud mulle suur üllatus, sest nagu ka Ženja Fokinile mikrofoni ütlesin: "Ma pole veel nii tuntud blogija". Lisaks sellele intervjueeris ta enamvähem kõiki inimesi seal õhtu jooksul ja nimetas mind muidugi põdraks, sest ma olin ju Soomest tulnud. Tore tore.
Hirmuäratav oli ainult üks naine TV3 mikrofoniga ja kaameramehed, aga mõne pildi lasime ikka endast teha. Ja oli tore, ilus mälestus.

Mina muidugi kasutasin võimalust ja jõin Pisangikokteile, lootsin, et keegi ei hakka sellest täna eraldi postitust tegema, aga ma võtsin väga vabalt. Esineja oli ka hea laulja (Elisa Kolk), nüüd vähemalt olen kuulnud ja näinud, kellega tegu.

Kui auhinnad said jagatud (ma pooli blogisid ei teadnud, aga see on minu probleem), siiski oli tore, et paljud auhindade saajad olid isiklikult kohal. Järsku oligi üritus läbi ja kui meil oli tuju enda õhtuga jätkata, siis mõtlesime esimest korda elus minna Club Hollywoodi. Eriti piinlik on minna klubi ukse taha kui see pole veel avatud, aga ootasime 5 minutit, olime esimesena kohal ja mainin ära, et ka suht viimastena lahkusime. Aeg läks kiirelt ja tantsisime ikka korralikult jalad paiste hommikuks.
Muidugi mahtus meie õhtusse veel päris mitu seika, mida ma praegu ei kirjuta avalikult siin blogis, aga lõpetuseks võin mainida, et läksime taksoga tagasi hotelli (jõudsime sinna kell 6, kuhu aeg kadus?) ja ma magasin pikalt 20 minutit ja jooksin siis ruttu sadamasse. Hetkel olen juba kodus ja kavatsen kohe silma looja lasta ja lapsega lõunaund magada. Ohh kui mõnus. Olen väga väsinud, aga mulle meeldis eilne päev. Nautisin enda vaba aega täiega ja õnneks seltskond oli meil ka tore.

Lisan lõppu veel marimell FOTO pilte eilsest üritusest:
Mina ja mu parim sõbranna:
Mina ja Laura:
Ja pilt sellest kui olime just maha istunud kuhugi:
Minul oli tore ja lähen kindlasti järgmine kord jälle! Tänud neile, kes viitsisid sellist üritust korraldada, sest kes ise midagi ei tee, siis minu meelest pole erilist õigust ka kritiseerida.

4 comments:

1. hahahahaaaa, see viru keskusest butterflysse sõitmine :D

ReplyDelete
  2. Ega sõbranna nimi Daily ei ole? Kangesti tuttava näoga ja oletatav vanus klapib ka ...