ARHIIV

17/02/2014

30 päeva on minu 24

30-päevane väljakutse

10 päeva kükke ja kõhulihasteharjutusi

20 päeva kükke ja kõhulihasteharjutusi


Uuesti 18. Päev: Kõik harjutused teen seeriate kaupa. Käisin lisaks uisutamas. See on päris tore.

Uuesti 19. Päev: Hommikuti beebit kussutades teen kükid (kolmes osas), õhtul kõhulihaste harjutused ja kõige viimaseks see vastik plank asendis püsimine.

21. Päev: Uhhh.. Rasked kükid. No ja jalatõsted on ka omaette naerukoht.. Üritan küll mitmes osas teha, kuid viimased kümme tõsted teen ikka ja jälle nagu kreekae. Ma ei suutnud 80 sekundit plank-asendis olla. No mis teha. Aga nüüd tunnen küll juba, et tegu on trenniga, mitte enam kerge paari kükiga! Ainuke, mis lohutab - on see, et nädalake veel ja siis läbi. Samas tahaks ju suvelgi timmim välja näha... Eks siis peab ikka kuidagi moodi jätkama. Ma loodan, et mul kevadel ikka viitsimist on ja lähen kenasti jooksma.

22. Päev: Kell on juba öö... Igatahes, mõtlesin, et olen kaval ja teen plank-asendis seisu esimesena... Vohh sulle! Aga ma lihtsalt ei suutnud üle 63sek püsida, ma ei tea mis ma tegema pean. No eks ma siis kükid ja kõhulihaste harjutused tegin ka keset ööd ära, peaasi, et tehtud sain. Ma ei taha kuidagi pooleli jätta, nii vähe on lõpuni jäänud. Hetkel ma kahjuks eriti tulemust veel ei näe. 

23. Päev: Kükid tegin kahes osas, beebi süles, higimull otsa ees. Plank asend on minu jaoks siisni võimatu, üritasin, mis ma üritasin, kuid üle 62sek ma sellises asendis ei jaksa olla.

24. Päev: PUHKEPÄEV!

25. Päev: -

26. Päev: -

27. Päev: -

28. Päev: PUHKEPÄEV!

29. Päev: -

30. Päev: -

Ei jõudnud. 

Ausõna ma lihtsalt ei jaksanud enam. 

Motivatsioon kadus. 

Kodus oli kiire. 

Ja muud sada vabandust.

Pildid tegin ka, aga erilisi muutusi pole, sest ma ju söön kogu aeg, seda mida tahan - KÕIKE! 

Nüüd hakkan hoopis jooksmas käima. Märtsikuust muidugi, mitte kohe. Aega on selle kiire asjaga.

No comments:

Post a Comment