ARHIIV

02/02/2014

20 päeva kükke ja kõhulihaste harjutusi

30-päevane väljakutse

10 päeva kükke ja kõhulihaste harjutusi

Kuidas läinud on?

11. Päev: Võtab täitsa võhmale... Eriti kõhulihased...

12. Päev: PUHKEPÄEV... Tegin kogemata 115 kükki, järjest. Varsti hakkan seeriate kaupa harjutusi tegema.

13. Päev: Jalatõsted olid eriti rängad... Ning pärast 130. kükki ja kõhulihaste harjutusi ma lihtsalt ei suutnud korralikult 50 sekundit plank asendis olla. Homme üritan ikka hommikul ja päeval harjutused ära teha, muidu pean jälle poole öö pealt neid tegema. 

14. Päev: Olen nüüd targem, jätsin kehale taastumiseks aega enne plank asendis olekut. Hüppasin hüppenööriga ja käisin isegi uisutamas täna. Igati sisukas päev.

15. Päev: Täna on kõhulihased valusad, ei teagi miks. Aga pool programmist on möödas. Millegipärast sixpacki ma ei näe veel, aga tean vist miks... Magusasöömisest! Üritan ikka, et 30-dal päeval oleks midagi pildistada ka...

16. Päev: PUHKEPÄEV (... Möödus uisutades)

17. Päev: Tehtud...

18. Päev: Ma tegin kükid beebi süles ning pärast seda vajusin magama. Käisin Eestis hambaarstil täna ning ma lihtsalt ei jõudnud end pärast väsitavat päeva rohkem liigutada. 

19. Päev: Megakiire päev. Hommikust õhtuni vaaritanud sööke köögis püstjalul. Igatahes kõik kükid ja kõhulihaste harjutused jäid mul tegemata. Ning homme peaks olema puhkepäev.

Otsustasin, et jätkan esmaspäeval uuesti 18-st päevast. Teen 18,19 ning kohe 21 päeva harjutused, seda puhkepäeva ma siis vahele ei tee. Head plaanid, eks näis, mis välja tuleb, allaandja-tüüpi ma pole.

20. Päev PUHKEPÄEV...
Siis pühapäev....

Homme esmaspäev! Plaanin kindlasti ka jalutama minna. Jooksmisega hakkan vist alles kevadel tegelema. 

No comments:

Post a Comment