ARHIIV

23/01/2014

10 päeva kükke ja kõhulihaste harjutusi

30-päevane väljakutse

Kuidas läinud on?

1. Päev: Alustasin kõhulihastest, sest teadsin, et kükid on minu jaoks raskemad. Igatahes kõhulihased läksid suht libedalt, kuid 10 sekundit plank asendis oli lausa piin. See harjutus on alati mulle vastumeelt olnud. Noh kannatasin ära. Siis kükid... No kui 40 sai täis, siis mõtlesin nagu sünnituspresside käes vaevlev naine. 47-s kükk oli nagu eluraske. Muidugi tegin ikka mõnusalt sügavad kükid, võibolla natuke vale tehnikaga (üritan homsest paremini). Sai tehtud need 50 kükki. Ja isegi hiljem tegin 20 tükki lisaks koos lapsega. Pool tundi hiljem jalad värisesid. 

2. Päev: Terve päev on jalalihastes (reites) lihasvalu olnud. Jee. Tudisen ringi. Ma ju unustasin eelnev päev venitada! Alt ära ka ei saa hüpata kui nii väga olen reklaaminud, et end liigutan siin 30 päeva. No täna olin natuke targem ja nii sügavaid kükke enam ei teinud. Oli valus, aga sain hakkama. Homme võiks juba vaba päev olla, aga kus sa sellega.. Tuleb seda lihasvalu veel nautida õige mitu päeva. Lisaks sellele tuli mul meelde, et ega kükid ju jalgu peenemaks ei tee, muidugi vormi küll, aga kintsud mul niigi nagu kanakoivad. No eks ma siis üritan neist vähemalt treenitud koibi teha.

3. Päev: Kükid kannatasin ära, kuid ka kõhulihased hakkavad raskeks muutuma. Jooksma ma pole enda valusate kintsudega veel läinud, kuid hularõngaga olen isegi teinud.

4. Päev: PUHKEPÄEV... Kommipäev?

5. Päev: Kükid- suht lihtne kui jalad pole enam nagu pakud all. Kõhulihased hakkavad juba pingutust nõudma. 

6. Päev: Keha hakkab vaikselt igapäevase treeninghetkega harjuma. Telekat vaadates, sisustasin oma aega pool tundi hularõngaga.

7. Päev: Tehtud! Kuid jalatõsted mulle enam ei meeldi...

8. Päev: PUHKEPÄEV (hüppenööriga 100x2)

9. Päev: No... Tegin kuidagi moodi ära. 

10. Päev: Hommikul tuli meelde, et unustasin eile 35 sekundit plank asendis olla... Tegin siis kohe ära. Õhtul tegin 10. päeva harjutused. 

Abilisteks: hüppenöör, hularõngas, võimlemismatt.



No comments:

Post a Comment